Wednesday, July 4, 2012

Untuk sekali lagi...

Assalamualaikum..wbt...





Termenung lagi memandang masa hadapan yang masih tak pasti..

..Sekalipun dia datang dan pergi sesuka hatinya, namun iman pasrah..

sabar lagi menanti..

iman masih dalam keadaan di lema, takut , pedih n semua ada..

iman sendiri pun tak tahu laa bila ada penghujungnya..

minta maap semua reader iman takda mood nak tulis pepanjang..

setakat ini je yang mampu..

bubbye..



18 comments:

  1. iman :)
    Sabar ok.
    semua tuh dugaan ~

    ReplyDelete
  2. Akak pun tengah alami perasaan yang sama...walaupun masalah tak sama.
    Moga Iman tabah ^_^

    ReplyDelete
  3. @nita
    terima kasih akk nita...insyaallah..

    ReplyDelete
  4. Tak mau sedih2x.. :(
    Jadi sedih pulak baca entry niee..
    Senyum yee.. ^^

    ReplyDelete
  5. bunyinya macam lirik lagu pulak

    ReplyDelete
  6. @TiranaAduka
    yake.TiranaAduka..iman menulis dgn hati yg sedih tu je yg mampu tulis..

    ReplyDelete
  7. nama iman..ada masalah ka??sabar erk..nti bla dah tba masanya iman akan ok ;-)..senyum tau ;-)

    ReplyDelete
  8. Insya-Allah..
    rahmat disebalik dugaan.

    ReplyDelete
  9. semoga semuanya baik baik saja..put smile on your face.

    ReplyDelete
  10. alaaaa iman.. jangan la xde mood.. =(

    ReplyDelete
  11. yang penting kita berusaha..kalau dah habis daya usaha, selebihnya tawakal :)

    ReplyDelete

* Assalamualaikum.
* Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.

PenulisanKu Yang Pertama Dan Terakhir Untuk Tahun 2013!!

Assalamualaikum..wbt.. Hai pekaba reader semua!! sekian kalinya.. iman minta maaf sangat-sangat kerna telah membiarkan blog kesayanga...