Wednesday, July 4, 2012

Untuk sekali lagi...

Assalamualaikum..wbt...





Termenung lagi memandang masa hadapan yang masih tak pasti..

..Sekalipun dia datang dan pergi sesuka hatinya, namun iman pasrah..

sabar lagi menanti..

iman masih dalam keadaan di lema, takut , pedih n semua ada..

iman sendiri pun tak tahu laa bila ada penghujungnya..

minta maap semua reader iman takda mood nak tulis pepanjang..

setakat ini je yang mampu..

bubbye..




Cerita budak kecik yg comey, Jgn lupe Like dan komen sekali.TQ.

18 orang comment:

Rahmah Suhadi said...

iman :)
Sabar ok.
semua tuh dugaan ~

Ayu Iman said...

@Rahmah Suhadi
ya rahmah.iman bersabaq =(

nita said...

Akak pun tengah alami perasaan yang sama...walaupun masalah tak sama.
Moga Iman tabah ^_^

Cintaku Tihani said...

smileyy

Ayu Iman said...

@nita
terima kasih akk nita...insyaallah..

Ayu Iman said...

@Cintaku Tihani
;)

Eiqa Almond said...

Tak mau sedih2x.. :(
Jadi sedih pulak baca entry niee..
Senyum yee.. ^^

Ayu Iman said...

@Eiqa Almond
insyaallah Eiqa Almond..

Eiqa Almond said...

@Ayu Iman Hahh,gitu lahh.. :)

TiranaAduka said...

bunyinya macam lirik lagu pulak

Ayu Iman said...

@TiranaAduka
yake.TiranaAduka..iman menulis dgn hati yg sedih tu je yg mampu tulis..

are_lin@yu said...

nama iman..ada masalah ka??sabar erk..nti bla dah tba masanya iman akan ok ;-)..senyum tau ;-)

man said...

Insya-Allah..
rahmat disebalik dugaan.

Azhafizah Md Nor said...

semoga semuanya baik baik saja..put smile on your face.

Erra Kyra said...

alaaaa iman.. jangan la xde mood.. =(

Liza Razak said...

yang penting kita berusaha..kalau dah habis daya usaha, selebihnya tawakal :)

Cik Sweet Pea said...

Jangan sedih....be stronggggg

deanzofq said...

chaiyookkkk!!

Post a Comment

* Assalamualaikum.
* Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...