Monday, June 18, 2012

Rahsia Wanita yang bersifat Tanah, Api, Angin Dan Air




Assalamualaikum..wbt..


Selamat petang!! Iman nak kongsikan dengan reader semua tentang sifat yang ada pada diri kita sendiri..okey anda pulak tergolong yang mana??





WANITA TANAH

Wanita tanah dilahirkan di bawah zodiak Taurus (21 April-20Mei), Virgo (24Ogos-23 September) dan Capricon (22 Disember-20 Januari) 



Seorang yang boleh dijangka,berwibawa dan praktikal penyabar dan bertolak ansur, mempunyai kehendak dalaman dari segi emosi dan material.Semangat produktif dan gigih yang disertai dengan sikap berhati-hati menjadikan wanita tanah berkemampuan mencapai kejayaan dalam perniagaan Kebijaksanaan dan kepintaran yang diperolehi sering tersembunyi oleh air muka semulajadi yang pendiam dan tenang Sifat marah yang terkawal serta keperluan untuk keteguhan dan kawalan sering terbawa-bawa dalam perhubungan yang amat konservatif, serius dan sederhana Tidak mudah menunjukkan sifat penyayang tetapi wanita tanah adalah seorang kekasih yang setia dan berwibawa 





WANITA API 

Wanita api dilahirkan di bawah zodiak Aries (21 Mac-20 April), Leo (24 Julai-23 Ogos) dan sagittarius (23 November-21 Disember). 



Dilahirkan sebagai pemimpin Mempunyai kekuatan diri dan biasanya enggan menerima pendapat orang lain walaupun ianya benar seorang yang artistik dan sukar dijangka, tetapi biasanya romantis dan tidak pemalu mempunyai personaliti suka menguasai dan mendominasi tetapi boleh mengimbangi sifat-sifat ini dengan sikap yang pemurah, mesra dan menunjukkan sifat yang mendalam terhadap sesuatu yang disukainya. Suka berterus terang dan tidak berselindung menyebabkan orang yang dikasihi merasa sedih dan terhiris. Jujur dan mahu hubungan peribadi berjalan dengan lancar. Wanita api harus diberikan ruang yang cukup luas untuk menjadikan perhubungan itu terus berkesan. Tidak keberatan untuk beralih arah jika berasa tertekan 





WANITA ANGIN 

Mereka ini lahir di bawah lambang Gemini (22 Mei-21 Jun), Libra (24 September-23 Oktober) dan Aquarius (21 Januari-19 Februari). 



Berterus terang,berminda aktif dan gemar mencari kepelbagaian dalam setiap aspek kehidupan. Berfikiran terbuka, mempunyai daya imaginasi dan inovatif,bagi mereka segalanya boleh dicapai. Bergaya, tenang dan tidak cerewet serta mempunyai keinginan semulajadi untuk mengamalkan sikap diplomasi dan saling bekerjasama bersungguh-sungguh. Sanggup mengorbankan kehendak atau idea mereka sendiri demi mencapai keharmonian dan mengelakkan perselisihan atau konflik. Sentiasa gigih untuk mendapatkan cinta yang terunggul, untuk berkonfrantasi. Kurang cenderung untuk menyampaikan perasaan sebenar yang terpendam dalam hati mereka. Dikenali dan diingati kerana sifat romantis dan manja 





WANITA AIR 

Wanita air terdiri daripada mereka yang lahir di bawah zodiak Cancer (22 Jun-23 Julai), Scorpio (24 Oktober-22 November) dan Pisces (20 Februari-20 Mac). 



Mempunyai sifat semulajadi untuk berkembang maju .Mereka ini dipandu oleh perasaan hati .Mempunyai sifat mudah bersimpati. Berdaya imaginatif sentimental Mempunyai perasaan yang berubah-ubah,berhati-hati ,tenang dan mudah tersentuh oleh emosi orang-orang yang berada disekeliling dan cepat mengeluarkan air mata dalam sebarang situasi yang menyedihkan.Mudah mengikut rentak emosi orang lain dan juga diri sendiri



Jom komen-komen di entri nie ya...terima kasih yang sudi membaca blog iman tau..iman sayang korang ketat-ketat..=)





Credit : 1001rahsiadiri







Cerita budak kecik yg comey, Jgn lupe Like dan komen sekali.TQ.

13 orang comment:

Eyqa Hasnan said...

macam kena je dengan diri eyqa nie . pisces :)

Ayu Iman said...

iman lahir bln jun jadi disifat wanita angin...bila baca mcm ada persamaan dgn diri sendirilah..

nur anis said...

saya wanita api..huhu

Ayu Iman said...

@Eyqa Hasnan
yake eyga..hihi..eyqa mesti orgnya romantik juga kan..

Ayu Iman said...

@nur anis
wah anis boleh jadi pimpin tau..

Ziela Rafie said...

betul ke ni ? saya wanita tanah . woo hoo.. haha

Ayu Iman said...

@Ziela Rafie
sekadar bacaan..klo sama tue kebetulan ziela..

nita said...

wah! wanita angin rupanya akak ni ye.. hihihi :p

Ayu Iman said...

@nita
haah nita..nita pulak wanita yg mne?

nita said...

@Ayu Iman

o maknanya kita wanita angin lah ye, k.nita maksudkan diri k.nita dengan akak tu hehehe...

Ayu Iman said...

@nita
haha..akk nita sory iman slh paham td...akk lahir bln bpe?

fadh leyanie said...

wanita api :P

fiqas said...

saya wanita tanah.. banyak jugak betulnya tu...

Post a Comment

* Assalamualaikum.
* Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...