Thursday, May 17, 2012

Minggu malang iman....

Ayu iman

minggu malang iman + stress lagiii + lonely = Jawapannya??

muka serabut senyum pun susah...

serius stress menyebab iman susut sedikit je...

sudah bape hari iman tak lalu makan...

tidur asyik terjaga bila bangun pagi muka sembab (sbb nages sebenarnya)...

paling iman bengang sekali apa iman buat dan rancang tak menjadi...

v

v

v

v

.....................

>> MALANGNYA RASAAAAAAA!!!!!!! <<



Ada tak siapa-siapa boleh buat iman tersenyum???


ihsan cik google







22 comments:

  1. sabar ye iman. insyaallah nanti kegembiraan pasti datang. redha!..

    chill girl!

    ReplyDelete
  2. hanya senyum yang dapat membuatkan hati kita tenang selain berdoa kepada Yang Maha Kuasa .
    bersabar ye sis. :)

    ReplyDelete
  3. @ieyra
    setiap kali sy tersenyum tp terase pahitnya..iman juga brdoa agar ringan bebanan itu...

    ReplyDelete
  4. hehe .. paksa diri untuk senyum iman :)

    ReplyDelete
  5. @Ini Kisah Tia
    hoho...paksa senyum la nie..tapi nampak sgt kelatnya..

    ReplyDelete
  6. Lah kenapa ni iman? ada prob ke?

    ReplyDelete
  7. @EYFAalias
    mcmtula eyfa sedih sgt..insyaallah iman msh blh brsabar lgii nie=[

    ReplyDelete
  8. Iman, Allah takkan turunkan ujian kecuali ujian itu mampu dihadapi oleh hambaNya..
    Jadi, semakin besar ujian yg kita terima, itu bermakna semakin kuat la diri kita yg sebenarnya.
    Dan bersyukur atas setiap ujian yg diberi, kerana itu bermakna Allah mahu menggantikannya dgn yg lebih baik..

    ReplyDelete
  9. @syira
    alhmdullah iman redha..syira tema ksh beri kata2 semangat kat iman...

    ReplyDelete
  10. jangan sedih sedih .
    SENYUM :)
    setiap ujian tu pasti ada hikmah !
    >.<

    ReplyDelete
  11. @Awan Nina
    tema ksih Awan Nina insyaallah iman senyum.

    ReplyDelete
  12. :) diera pon nak paksa ayu iman senyum, boleh? :')
    sebab ayu iman sgt cantik bila senyum. :) senyum tau?

    ReplyDelete
  13. @diera_nadiera ulalaaa~
    insyaallah iman senyum ye!! erm..cantek ke iman??biasa je la cyg..

    ReplyDelete
  14. aummmmcak! sila senyum sekarang! kihkihkih

    ReplyDelete
  15. hai iman..jangan stress ok..:)

    ReplyDelete
  16. senyum iman, senyum! bangkit! jangan jadi lemah.. fiza plak yang lebih-lebih.. kuikui.. fiza always support iman.. :)

    ReplyDelete
  17. @O CIKTEDDY
    amboi pandai cik teddy main cak2..insyaallah iman senyum ya!!

    ReplyDelete
  18. @Fiza Diaries
    tq fiza..support iman..syg u all semua..

    ReplyDelete
  19. senyum tak perlu kata apa2
    kacak luar kacak dalam kacak sana sini
    eh ternyanyi pulak, cepat senyum >.<

    ReplyDelete
  20. @sis92
    wahh sis92 nyanyi daa..tq akhirnya iman trsenyum jg..pandai wat kelakar =p

    ReplyDelete

* Assalamualaikum.
* Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.

PenulisanKu Yang Pertama Dan Terakhir Untuk Tahun 2013!!

Assalamualaikum..wbt.. Hai pekaba reader semua!! sekian kalinya.. iman minta maaf sangat-sangat kerna telah membiarkan blog kesayanga...