Thursday, May 3, 2012

Iman mengantuk sesangat sekarang ini..lambatnya rasa nak balik keje ini???




iman da 11x menguap-nguap kat office pastu kepala pun tengah sakit ini...otak pun pikir katil kat rumah syoknya tidoqqq...dala semalam tidur lewat pastu bangun-bangun pagi je da kene ganti rutin mak masak lauk paut tengah hari untuk ayah....iman pun bawak bekal juga hari ini save bajet...hihi..maklum mak iman takde seminggu ini tau..sebelum ini semua benda mak buat..hihi...tahu-tahu balik siap da semua...Malasnya iman kan..bukan malas laa korang tapi mak iman sangat baik hati telah menyiapkan kerja-kerja di rumah...


okey laa..iman tak larat tulis lagi kerja pun tak jalan sebab ngantuk bebenor ini..jumpa korang next entri.....Bubbye!!!





Cerita budak kecik yg comey, Jgn lupe Like dan komen sekali.TQ.

0 orang comment:

Post a Comment

* Assalamualaikum.
* Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...