Monday, January 2, 2012

Azam tahun baru 2012??

Sedar tak sedar, kita dah masuk tahun baru, 2012.. Cepatnya masa berlalu kan.. Bila masuk jer tahun baru, mula la ramai orang sibuk nak fikir pasal azam baru.. 


Agak-agak apa azam korang ya??..err..banyak azam saya yang tak tertunai dan terkandas separuh jalan pada 2011..harap 2012 adalah tahun lebih baik dari tahun-tahun saya sebelum ini..mula pada tahun 2008 - 2011 adalah tahun sangat mengecewakan dan pahit untuk saya laluinya bersendirian..sesetengah orang takkan paham apa saya harungi sepanjang tempoh itu...

Emm...untuk pengetahuan korang juga 02 Januari 2012 genap laa...5 tahun saya berkhidmat di company perumahan hartanah tempat saya bekerja sehingga sekarang..tambahan pulak saya ada kerja partime untuk menabung saving saya..huhu...bermakna 2012 tahun paling sibuk bagi saya...cuma larat tak larat nak saya bawak badan ini...yang penting berusaha tangga kejayaan kan korang..korang doakan saya successful selalu...






Selamat Tahun Baru kt korang!!!







No comments:

Post a Comment

* Assalamualaikum.
* Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.

PenulisanKu Yang Pertama Dan Terakhir Untuk Tahun 2013!!

Assalamualaikum..wbt.. Hai pekaba reader semua!! sekian kalinya.. iman minta maaf sangat-sangat kerna telah membiarkan blog kesayanga...