Friday, December 2, 2011

Keje Part time.....



The Money Money Money..............!!!!!!!!!!!!!!!



Tadi pagi dalam pukul 10am mcmtu laa dapat panggilan no x kenal sangat hehe...biaselah saya ini kalo no. x kenal malas nak angkat tapi bila fikir balik mana tahu nanti dapat keje part time kan..sekali betul pulak tekaan tu...aha...lega laaa dah dapat keje tu so saya boleh mengumpul duit saving dengan cepat....hiks!! Erm...pasal cari duit lebey sikit semua fikir kite nak kawen kan...pening paler...belum ada rezeki nak ke situ pun...tapi sebenarnya saya nak cari duit untuk sambung study yang tergendala...al maklumlah semua tawaran belajar saya terpaksa tolak masuk ini da 2 tawaran sambung belajar saya tolak sebab takade duit untuk tapung kehidupan harian dan yuran masuk...parent pulak memang taknak tolong saya part kewangan so memang sedey tapi tak boleh nak buat apa.....jadi korang doa-doakan saya supaya sihat walafiat dan boleh bekerja lebey masa...padahal da ade keje tetap tapi tak mengcukupi.....sabarlah jela kannnnnnnnnn.................


Oh duit duit duit...hehehe!!!!!!!!



Cerita budak kecik yg comey, Jgn lupe Like dan komen sekali.TQ.

0 orang comment:

Post a Comment

* Assalamualaikum.
* Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...