Saturday, November 12, 2011

Tabiat lama kembali!! bila saya busan...=D





Okey...tabiat lama saya kembali or back to normal laaaaaaaaa==macam masa dulu-dulu kalanye***Emm...biaselah baca novel bila busan tahap gaban...HOHOO...tak lupe juga dekat Cik Kema @ merangkap BFF saya nak ucapkan thank you very much kat ko..sebab sanggup melayan kerenah saya^^shopping or window shopping bagai kan...then jejalan-jalan dekat Kluang Mall...haha...so dengan tidak buang masa sempatlah saya singgah Kedai Buku Popular sambil membelek-belek novel-novel saya nak beli dan baca...punya saya belek buku-buka jumpa satu yang berkenan...Akhir sekali saya beli laaaaa...sebuah untuk dibacakan...kan...Kecian BFF kena tunggu saya takpe lain kali saya belanja Cik Kema ya...--\\(^!^)//--


Taadaaaaaaa (^-^)// 



Novel Penjara Rindu - Penulisnya Nia Arissa












Dua gurl Best Friend Forever (BFF) saya =)


saya & Cik Kema




Cik Fay Nana & saya




penatlah pulak erm..k laa nak sambung tido...jumpe next post...BYE**







No comments:

Post a Comment

* Assalamualaikum.
* Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.

PenulisanKu Yang Pertama Dan Terakhir Untuk Tahun 2013!!

Assalamualaikum..wbt.. Hai pekaba reader semua!! sekian kalinya.. iman minta maaf sangat-sangat kerna telah membiarkan blog kesayanga...