Friday, November 11, 2011

Sedey terpaksa tolak tawaran belajar sesi januari 2012***==(T_T)





Apa special hari ini 11/11/2011..entah!! tak rasa apa-apa bagi saya==** tapikan saya nak juga ucapkan tahniah untuk rakyat Malaysia kerana hari ini adalah hari sejarah dalam hidup korang semoga berbahagia hendaknya...== Erm..mungkin tidak untuk saya hari-harian saya penuh dengan dugaan yang tak terduga dalam hidup apa sahaja di rancang semua tidakan menjadi...sampai satu tahap saya dapatlah tawaran belajar ke IKM untuk sesi januari 2012 pun terpaksa saya tolak disebabkan masalah kewangan...

Sedey**(T_T)** sangat-sangat tapi nak buat camne bukan rezeki saya untuk sambung study pada awal januari tahun depan... saya juga berkemungkinan besar akan mula mencari sumber-sumber rezeki yang boleh memberi pendapatan yang lebih membolehkan saya menyimpan dan menabung..dan saya akan menggunakan bila sambung study kelak.
gambar ihsan dari google



Cerita budak kecik yg comey, Jgn lupe Like dan komen sekali.TQ.

0 orang comment:

Post a Comment

* Assalamualaikum.
* Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...