Tuesday, November 22, 2011

Kenangan Kau & Aku





Assalamualaikum


Hye people!

Saya tak tahu kenapa sy nak post entry ini...mungkin sebab saya teringat dekat dye dan semakin kerap saya nak lupekan dye semakin dekat bayangan si dye pada diri saya


Sedey sebab bile kite teringat dan kenangan bersama dye..erm... Hari ini adalah Anniversary kami dan tarikh kami menjadi pasangan couple walaupun masa tu keadaan saya tak bape sihat...kembali mengimbau pada 22.11.2010 di Tasik Y Batu Pahat, Johor tepat pukul 3.00 petang waktu Malaysia.. si dye duduk depan saya untuk menyatakan hasrat hatinya inginkan saya menjadi kekasih dan surinya..masa tu saya tak tahu suka ke tidak masa tu tapi yang pasti si dye sangat gembira...jauh kami berdating masa tu...saya ikut je si dye masa tu...tapi ntah kami sudah tak ada jodoh...saya terkilan dengan si dye dengan janji –janji cintanya tidak sikit pun tertunai..sepertimana dye memaksa saya belajar mecintainya dan merinduinya...tapi alasannya langsung tidak kukuh sebab dye meninggal saya macamtu sahaja tanpa kata selamat tinggal untuk diri ini...bile saya dapat tahu dye pergi tinggalkan saya kerana ibunya...saya sangat keliru layanan diberikan semasa suai kenal parent dye dan juga pertama kali berjumpa parent si dye..ntahlah hati manusia kite tak boleh bace...semuanya adalah lakonan semata-mata sahaja...yang pasti sehingga sekarang saya masih keliru..............si dye pun sudah ada pengganti diri ini..tapi tidak saya....dugaan saya lalui berat...tapi bile dikenang ade orang lain lagi berat dugaannya dari saya...saya terpaksa berfikiran begitu...walau apa pun saya ingin lupa segala duka dan derita selama ini....berikan saya kebahagiaan saya impinkan selama ini...TUHAN tolong hambamu ini...kerna diri ini tidak sanggup berterusan resah terseksa macamni.....





Tinggal kenangan masa ni si dye kata dye rindu sgt kt saya masa tu saya majuk dgn dye...


Ya Tuhanku tolonglah hambamu ini untuk melupakan segala kesakitan sebelum ini dan banyak perkara yang berlaku memantang diri saya tentang cinta...

2 comments:

  1. jgn sdih2..tabahkn hatimu..insyaAllah Allah akn mmberikn kbahagian kpdmu suatu saat nt..love u :)

    ReplyDelete
  2. @Anonymous
    tq adek ctie cyg..mgo2 lah akk dpt tabahkan ati nie...

    ReplyDelete

* Assalamualaikum.
* Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.

PenulisanKu Yang Pertama Dan Terakhir Untuk Tahun 2013!!

Assalamualaikum..wbt.. Hai pekaba reader semua!! sekian kalinya.. iman minta maaf sangat-sangat kerna telah membiarkan blog kesayanga...