Tuesday, October 11, 2011

Lirik lagu CUMA AKU - Heliza Helmi



Hehe...suka pulak saya dengar dan hayati lagu Lirik CUMA AKU dari Heliza Helmi ni...







Ni saya nak kongsi dengan u allz semua Lirik lagu CUMA AKU nyanyian HELIZA HELMI sepenuhnya hasil dari idea beliau....., hebatkan dan semakin maju ke depan Akak HELIZA kite yaaa...hehe..


So siapa-siapa yang belum view video klip terbaru Heliza Helmi kt youtube...sila view tau...comeyyy sesangat video klip dia ok.......muahhhhh........







Lirik Lagu CUMA AKU 


Aku suka kamu aku cinta kamu
Aku sayang kamu tapi kamu tak suka aku
Aku kenang kamu aku bayangkan dirimu
Aku rindu kamu tapi kamu tak rindu aku


Mana ada cinta jika tiada rindu
Mana ada kasih jika tiada sayang
Apa kata kamu mahu undur atau maju
Mungkin cuma aku tapi kamu belum tentu 


Untuk apa cinta jika tiada sudi
Untuk apa kasih jika tak memberi


AKu suka kamu aku cinta kamu
Aku sayang kamu tapi kamu tak suka aku
Mana ada cinta jika tiada rindu
Mana ada kasih jika tiada sayang


Untuk apa cinta jika tiada sudi
Untuk apa kasih jika tak memberi


Mana ada cinta jika tidak sudi
UNtuk apa kasih jika tak memberi


Mana ada cinta jika tiada rindu
Mana ada kasih jika tiada sayang



Untuk apa cinta jika tidak sudi
Untuk apa kasih jika tidak memberi
Mana ada cinta jika tiada rindu
Mana ada kasih jika tiada sayang






Lagu/Lirik: Heliza Helmi
Edaran: Heliza Helmi Production Sdn Bhd                       




Ok kan lirik dia...('',)
kalau korang suke like laa kt coment blog saya ni ya...

gambar ihsan dr fb akk heliza helmi...










No comments:

Post a Comment

* Assalamualaikum.
* Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.

PenulisanKu Yang Pertama Dan Terakhir Untuk Tahun 2013!!

Assalamualaikum..wbt.. Hai pekaba reader semua!! sekian kalinya.. iman minta maaf sangat-sangat kerna telah membiarkan blog kesayanga...