Saturday, June 25, 2011

Koleksi Novel ku




Happy a nice day......


Tertiba-tiba tegerak hati nak tulis pasal novel-novel aku yang mengunung ini...hehe...antara koleksi novel aku arr......:- 


Lengkap sudah novel SR...yeezzzzaa!!! 


Emm.....Lastly cukup sudah koleksi novel SR....Semuanya best2 belaka.... Bila time sedih...dengan aku2 sekali nangis....bila time lucu....dengan aku2 sekali gelak.....Seolah2 ada drama jer bermain dalam novel tu...huhuhu....First novel SR yang aku baca ialah ANDAI ITU TAKDIRNYA.....hehehehe....Novel ni kisah SYED AIZRIL dgn ALEYA...Dia ada 583 mukasurat jer.....Novel ni lah yang paling best dan yang paling banyak buat air mata aku keluaq.... huhuhuhu....banyak babak sedih dalam cita ni.....kalau la aku Aleya.....taktaula....Pastu aku baca plak buku CINTA KAU DAN AKU....Kisah ttg RISYA dgn FARISH HAKIMI....Tak silap aku buku ni dah 3 kali aku khatam.....hehehhe...Dia ada 684 mukasurat...Buku yang ketiga ini...LAFAZKAN KALIMAH CINTAMU..Tajuk dia Kisah ttg TENGKU AQILAH dan TENGKU RYAN AMEER.....811 mukasurat....mak aih...banyaknya....aku baca seminggu gak baru habis.... Last novel taktaula bila kurun bleh habis....hehehehe.... 7 HARI MENCINTAIKU...aku baru beli minggu lepas dengan kawan baik aku kema kt kedai buku POPULAR, Kluang Mall...


Kalau korang semua nak tahu aku ini pengumpul koleksi novel sejak sekolah menengah lagi...erm...diantara penulis aku suka laaa kan...Fauziah Azhaari, Aisyah Sofea, Norhayati Ibrahim, Siti Rosmizah dan ramai lagi penulis muda yang berbakat yang aku tak ingat nak sebutkan dekat sini...hohoho...dekat atas ini hanya sebahagian je novel yang aku suka bacalaaaaaaaa...mmm...kalau korang nak baca novel secara online pun boleh click link ini http://www.penulisan2u.my/ sila membaca ya.....daaaaaaa.....

No comments:

Post a Comment

* Assalamualaikum.
* Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.

PenulisanKu Yang Pertama Dan Terakhir Untuk Tahun 2013!!

Assalamualaikum..wbt.. Hai pekaba reader semua!! sekian kalinya.. iman minta maaf sangat-sangat kerna telah membiarkan blog kesayanga...