Thursday, February 24, 2011

Muntah Darah




Allahu Akbar...kenapa aku jadi begini keadaan semakin bercelaru...apakah sakit aku sebenarnya pagi tadi tertiba muntah darah...walaupun tidak banyak tapi memberi kesan pada diri aku...puas berjumpa doktor tapi doktor bilang aku tiada sakit yang kritikal...aku normal sehat...ketika ini aku sangat memerlukan seseorang yang bernama kekasih tapi dia ntah kemana...aku tahu diriku ada silap kata..tapi bukan aku mahu jadi begini....kesayuan hati makin galak bila dia tidak menghiraukan aku dimana janji-janji dahulu...macamnikah???aku tak pasti..yang pasti hati aku terlalu luka...kelukaan lama masih berdarah belum sembuh tapi sekarang makin parah..ya allah dimana letak diriku ini...mengapa tiada insan kasih dengan aku setulus hati selain ibu bapa kandungku...





Cerita budak kecik yg comey, Jgn lupe Like dan komen sekali.TQ.

0 orang comment:

Post a Comment

* Assalamualaikum.
* Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...