Sunday, July 11, 2010

Salah siapa...???





Kebenaran yang muncul amat menyakitkan dan racun segalanya..ibarat pembuluh hati aku mengbengkak lalu pecah...terlalu KECEWA....antara kau, aku dan dia...Masing-masing terluka...anggara siapa permainan ini dan siapa mencorakkan kekecewaan ini...kau Zulhelmi Bin Mohd Nor!!!!!



Setia aku menanti kau selama ini dengan cinta tak pernah padam dari hati aku pada kau..aku luhur menyayangimu sehingga aku sanggup berkorban apa sahaja semasa susah senang..tapi kau tidak hargai aku masa tue...tapi sekarang aku bagai menanti hari perpisahan antara kau dan aku...saat aku akan lebih terluka mungkin takkan bernafas untukmu lagi..seperti kata-kata kau..kau akan pergi tinggal diri aku dengan seribu langkah jauh dari aku......setelah jawapan pasti akan terurai sesuatu masa nanti....


Si dia memberi pengakuan tidak dapat melupakan kau tidak boleh hidup tanpa kau...???adekah aku perlu membuat pengorbanan ini semua!!bagaimana dengan aku azila....???bagaimana mase depan aku azila??Ya allah ibarat aku mati jiwa.....




Cerita budak kecik yg comey, Jgn lupe Like dan komen sekali.TQ.

1 orang comment:

panda said...

soaln tu xleh dijawab tp sedikit kata2 semangat bole diberi...

kekecewaan manusia ni bole diubat.. psikologi kite kene bagus... always think posotive... kite kurang sumtin, kite lebih sumtin... kite hilang sumtin, kite jumpe sumtin yg len...

doa byk2 ye ayu.. kuatkn semangat..

Post a Comment

* Assalamualaikum.
* Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...