Wednesday, July 7, 2010

GeRaMnYa...................


insan google!!
GERAMMM.....sungguh hari ini sedey pun ya...mana taknya pagi-pagi lagi sudah kena sound free, siap perli lagi tue...aku bukannya bual kosong tadi dah tentu bincang pasal kerja.....dala tue cakap menyakit hati..apa hak dia nak menghalang orang berkawan dengan sesiapa pun....aku sendiri pun tak tahulah kenapa sekarang ini diaorang suka sangat cari kesalahan orang...pastu bagi warning letter @ silap2 hari bulan nak buang pekerja..konon!!nak kurangkan kos....nasiblah badan aku laa hari ini kena marah sia2 je tanpa sebab...dala apa berlaku hari ini dan selepas ini...eloklah berjaga-jaga dengan tingkah laku aku sendiri...sekarang diaorang mmg nak cari salah aku je....pikirlah ayu sekarang ini cari kerja susah ..huhu.(keluhan yg panjang)...Berhati-hati jela....mmm....






Cerita budak kecik yg comey, Jgn lupe Like dan komen sekali.TQ.

3 orang comment:

kema said...

owh...sabar la ayu.....biasa la keje, swasta lak tuh...ble nk pkai sume ok..ble nk cut kos..salah sikit pn jd besar...hati2 la pas neh

panda said...

ayu, org tu dengki jer dgn kau... sabar eh... kalu aku jd kau, ak utrus xnk ckp dgn sesape... hahaha... xmmbntu lgsg aku nih..

Ayu Iman said...

huhu..tula myakit ati betul la...nsb bdn emm...sabar jela...

Post a Comment

* Assalamualaikum.
* Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...